Warunki zwrotów
W przypadku wymiany lub zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:
- Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.
- Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan zwracanych artykułów, zanim dokonamy wymiany lub zrealizujemy zwrot pieniędzy. Przypominamy, że w przypadku zwrotów drogą pocztową Caro nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem i nie pokrywa kosztów wysyłki ani zwrotu.
- Do przesyłki ze zwracanymi artykułami należy dołączyć dowód zakupu.
Prawo odstąpienia od umowy
Klienci mają 14 dni kalendarzowych od daty odebrania zamówienia na skorzystanie z przysługującego im prawa do anulowania zakupu ze sklepu plecaki24.com.pl
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o tym telefonicznie (68 479 43 52), na adres e-mail (oreder@plecaki24.com.pl) lub korzystając z formularza odstąpienia od umowy, który następnie należy do nas przesłać drogą e-mailową lub pocztową:
Dział obsługi klienta
Firma Caro
ul. Chrobrego 21
68-200 Żary
Tel.: 68 479 43 52
E-mail: order@plecaki24.com.pl
Przypominamy, że nie należy podawać danych karty płatniczej za pośrednictwem poczty elektronicznej ani portali społecznościowych. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z polityką prywatności .
Od chwili powiadomienia o odstąpieniu od umowy masz dodatkowe 14 dni na zwrot zamówienia.
Możesz zwrócić zakupione artykuły w siedzibie firmy lub odsyłając zakupione towary.
Otrzymasz zwrot kwoty bez wysyłki. Możesz poprosić o wygenerowanie etykiety zwrotnej a koszty etykiety odejmiemy od kwoty zwrotu. Etykieta kosztuje 11 zł.
Koszty odesłania zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Zwrot pieniędzy
Czas realizacji zwrotu pieniędzy za zamówienie może wynosić od 3 do 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu towaru przez magazyn Caro. Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu.
Co w przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze? W takim przypadku wymagane jest podanie danych konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu. W tym celu przejdź do sekcji Zwroty w zakładce Moje konto. Jeśli jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem, możesz podać swoje dane w sekcji Twoje Konto. Po otrzymaniu tych informacji dokonamy zwrotu pieniędzy.
W przypadku otrzymania wadliwego lub nieprawidłowego artykułu i dokonywania jego zwrotu prosimy o kontakt w sprawie etykiety zwrotnej, żeby nie ponieść żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli klient chce zwrócić produkt w inny sposób, to oddamy mu 11 zł za przesyłkę zwrotną.
Prosimy mieć na uwadze, że zwrot kosztów wysyłki następuje po zwrocie należnej kwoty za towar.