Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Warunki zwrotów

W przypadku wymiany lub zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:

  • Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.
  • Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan zwracanych artykułów, zanim dokonamy wymiany lub zrealizujemy zwrot pieniędzy. Przypominamy, że w przypadku zwrotów drogą pocztową Caro nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem i nie pokrywa kosztów wysyłki ani zwrotu.
  • Do przesyłki ze zwracanymi artykułami należy dołączyć dowód zakupu.

Prawo odstąpienia od umowy

Klienci mają  14 dni kalendarzowych od daty odebrania zamówienia na skorzystanie z przysługującego im prawa do anulowania zakupu ze sklepu plecaki24.com.pl

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o tym listownie lub korzystając z formularza odstąpienia od umowy, który następnie należy do nas przesłać drogą e-mailową lub pocztową:

Dział obsługi klienta
Caro
ul. Chrobrego 21 
68-200 Żary

Tel.: 68 4794352
E-mail:
order@plecaki24.com.pl

Przypominamy, że nie należy podawać danych karty płatniczej za pośrednictwem poczty elektronicznej ani portali społecznościowych. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z polityką prywatności .

Od chwili powiadomienia o odstąpieniu od umowy masz dodatkowe 14 dni na zwrot zamówienia.

Możesz zwrócić zakupione artykuły w siedzibie firmy lub odsyłając zakupione towary.

W takim przypadku termin zwrotu pieniędzy będzie wynosić maksymalnie 14 dni kalendarzowych od chwili odstąpienia od umowy.

Otrzymasz zwrot całej kwoty zamówienia łącznie z kosztami wysyłki zamówienia (tylko wysyłki standardowe).
Koszty odesłania zamówienia nie podlegają zwrotowi.

Zwrot pieniędzy

Czas realizacji zwrotu pieniędzy za zamówienie może wynosić od 3 do 5 dni roboczych  od daty otrzymania zwrotu towaru przez magazyn Caro. Po sprawdzeniu stanu zwracanych artykułów wyślemy Ci powiadomienie drogą e-mailową. Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu.

Co w przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze? W takim przypadku wymagane jest podanie danych konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu. W tym celu przejdź do sekcji Zwroty w zakładce Moje konto. Jeśli jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem, możesz podać swoje dane w sekcji Twoje Konto. Po otrzymaniu tych informacji dokonamy zwrotu pieniędzy.

W przypadku otrzymania wadliwego lub nieprawidłowego artykułu i dokonywania jego zwrotu pocztą należy pamiętać o dołączeniu rachunku za opłaty pocztowe. Po sprawdzeniu stanu zwracanych artykułów dokonamy zwrotu pieniędzy za zwrócone artykuły oraz powiązane koszty wysyłki.

Prosimy mieć na uwadze, że zwrot kosztów wysyłki następuje po zwrocie należnej kwoty za towar.