REKLAMACJE
Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego na wszystkie produkty zakupione w sklepie plecaki24.com przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.
Warunki reklamacji
W przypadku wymiany lub zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:
- Mamy 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji przez kupującego na podjęcie decyzji. Jeśli przez ten czas nie podejmiemy decyzji w sprawie reklamowanego produktu, przyjmuje się, że uznajemy reklamację klienta za zasadną.
- Kupujący nie musi odsyłać przedmiotu w oryginalnym opakowaniu ani dołączać do przesyłki paragonu.
- W sytuacji, gdy otrzymany przez kupującego towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia, kupujący ma prawo do reklamacji w ramach rękojmi. Reklamacja nie dotyczy zepsutych zamków, które są wadami mechanicznymi.
Prawo odstąpienia od umowy
Klienci mają 14 dni kalendarzowych od daty odebrania zamówienia na skorzystanie z przysługującego im prawa do anulowania zakupu ze sklepu plecaki24.com.pl
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do reklamacji, należy poinformować nas o tym telefonicznie (68 479 43 52) bądź wiadomość przesłać drogą e-mailową:
Dział obsługi klienta
Firma Caro
ul. Chrobrego 21
68-200 Żary
Tel.: 68 479 43 52
E-mail: order@plecaki24.com.pl
Przypominamy, że nie należy podawać danych karty płatniczej za pośrednictwem poczty elektronicznej ani portali społecznościowych. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z polityką prywatności .
Jeżeli uznamy, że przyjmiemy produkt na rozpatrzenie reklamacji wyślemy etykietę zwrotną.
Proszę pamiętać o tym, że mamy prawo najpierw naprawić bądź odesłać nowy towar zamiast od razu zwracać pieniądze.
Zwrot pieniędzy
Czas realizacji zwrotu pieniędzy za zamówienie może wynosić od 3 do 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu towaru przez magazyn Caro. Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu.